Wij doen ons uiterste beste klachten te voorkomen.
In iedere organisatie waar mensen werken worden helaas fouten gemaakt. Bij ons is dat gelukkig slechts bij ongeveer 1 op de 100.000 bestellingen het geval. Bent u net dat ene geval waarbij iets fout is gegaan? Wij vernemen graag uw klacht, om samen met u een passende oplossing te zoeken. We passen indien mogelijk zelfs onze procedures dusdanig aan zodat geen van onze toekomstige klanten (waaronder hopelijk uzelf) dezelfde klacht kan hebben.
Hoe kunt u een klacht indienen?
Stap 1
Klachten kunnen uitsluitend schriftelijk worden ingediend. U kunt uw klacht mailen naar [email protected], [email protected] of [email protected]
Ook kunt u schrijven naar:
Sako Juwelier
Kerkstraat 58
1141BJ Monnickendam
Wij nemen een klacht pas in behandeling wanneer u vermeld heeft:
- Ordernummer (niet verplicht, wel gewenst)
- Naam, adres en telefoonnummer (naam en adres verplicht)
- Duidelijke beschrijving van de klacht.
n.b. Als klant zijnde heeft u de plicht om zo spoedig mogelijk na ontdekking van het gebrek, een defect o.i.d. te melden.
Stap 2
Binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht, ontvangt u een reactie op uw klacht. Als dit niet mogelijk is binnen 14 dagen, zullen wij u daarvan op de hoogte stellen.
(eventueel) Stap 3
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie